

W BMW wymiana rozrządu jest zalecana po 150 000 km, jednak kontrolować stan rozrządu warto już po 100 000 km. Regularna weryfikacja stanu rozrządu pozwala wykryć ewentualne problemy na wczesnym etapie i zapobiec kosztownym awariom silnika.

Regularne sprawdzanie stanu rozrządu jest kluczowe dla uniknięcia poważnych uszkodzeń silnika w każdym modelu BMW. Zbagatelizowanie problemów z rozrządem może prowadzić do kosztownych napraw i całkowitej awarii silnika. Bez względu na to, czy masz silnik N47, N57, B47, B57, N55, N20, B48, B58, regularna kontrola rozrządu jest niezbędna do zapewnienia prawidłowej pracy jednostki napędowej.

N47 i N57 – silniki Diesla, które wymagają regularnej kontroli, aby uniknąć problemów z rozrządem, szczególnie w starszych modelach. B47 i B57 – nowoczesne silniki Diesla, które oferują lepszą wydajność paliwową i mniejsze emisje spalin, ale wymagają utrzymania w dobrym stanie. N55 i N20 – silniki benzynowe o doskonałej dynamice, które także wymagają staranności w utrzymaniu rozrządu, by uniknąć uszkodzeń. B48 i B58 – nowoczesne silniki BMW, które oferują wysoką wydajność i osiągi, ale wymagają regularnej kontroli rozrządu.

Po 100 000 km – rozpocznij kontrolę stanu rozrządu, aby uniknąć kosztownych napraw w przyszłości. Po 150 000 km – wymiana rozrządu zgodnie z zaleceniami producenta.Zauważenie problemów z dźwiękami, mocą czy rozruchem silnika – natychmiastowa kontrola i diagnoza rozrządu.
Czekamy na Ciebie!
Pon.–Pt.: 08:00–18:00
Sob.: 08:00–15:00