4.11.2025

Wyjątkowość systemu tkwi nie tylko w jego nowoczesnym sprzęcie, ale także w unikalnym oprogramowaniu zaimplementowanym w pojeździe, w które SOWA doskonale się wtapia i integruje się. Immobilizer jest bezpośrednio zintegrowany z układem elektrycznym pojazdu, a do jego sterowania wykorzystywane są wyłącznie standardowe elementy sterujące BMW.
Używanie tylko standardowych elementów sterujących samochodu Praca z oryginalnym alarmem OEM Programowanie / kodowanie / diagnostyka poprzez złącze OBD Dodatkowe sterowanie za pomocą aplikacji mobilnej SOWA Mobile (Android, iOS) Wysoki poziom oprogramowania i ochrony danych Platforma telematyczna GSM / GPRS / GPS / Bluetooth
Lista kompatybilności Immobilizer SOWA może być montowany w następujących seriach BMW:
Series 1/2 - F20, F21, F22, F23, F40, F44, F45, F46, F52, F87, G42, G87, U06
Series 3/4 - F30, F31, F34, F35, F80, G20, G21, G28, G80, G81 F32, F33, F36, F82, F83, G22, G23, G26, G82, G83
Series 5/6 - F07, F10, F11, F90, G30, G31, F06, F12, F13, G32
Series X1/2 - F48, F39, F49, U11
Series X5/6 - F15, F16, F85, F86, F95, F96, G05, G06, G07, G18
Series Z4 - G29
Series X3/4 - F25, F26, F97, F98, G01, G02, G08
Series 7/8 - F01, F02, F04, G11, G12, F91, F92, F93, G14, G15, G16, G70
Nie ma potrzeby stosowania dodatkowych elementów sterujących
Niezawodnie zapobiega uruchomieniu pojazdu, wykorzystując zarówno ochronę pierwotną, jak i wtórną (nawet usuniętą)
Odczyt danych identyfikacyjnych używanego klucza przy każdym uruchomieniu
Przechowuje własne dane wszystkich oryginalnych kluczy i porównuje je z danymi w CAS/BDC podczas każdego uruchomienia
Wysoki poziom ochrony transmisji danych
Możliwości programowania i diagnostyki oprogramowania/danych użytkownika za pośrednictwem złącza OBD pojazdu.
Zabezpieczenie układu samochodowego przed manipulacją — monitorowanie numerów seryjnych niektórych jednostek sterujących. Zmiana numeru seryjnego lub nieautoryzowane wyłączenie jednostki sterującej spowoduje zablokowanie pojazdu.
Blokowanie komunikacji przez złącze OBD – z wyjątkiem trybu serwisowego.
Pełna kompatybilność z układem elektronicznym samochodu, niskie zużycie prądu w trybie uśpienia.
Informacje o lokalizacji, stanie samochodu, poziomie paliwa, napięciu akumulatora i nie tylko za pośrednictwem aplikacji
Internetowy interfejs administracyjny, który zawiera moduł CBS, moduł pamięci usterek, pełną historię dziennika i zarządzania ATS
Serwer automatycznej synchronizacji czasu – ATS
Synchronizacja modułów/języka pomiędzy ATS a samochodem
Zmiana wnętrza samochodu
Czekamy na Ciebie!
Pon.–Pt.: 08:00–18:00
Sob.: 08:00–15:00